Садовий простір “Антураж” гарантує, що отриманий Покупцем посадковий матеріал відповідає критеріям якості та готовий до висадки. Увесь посадковий матеріал має високу приживлюваність при забезпеченні належного догляду та відповідності нормам агротехніки кожної рослини. Якщо норми агротехніки не було дотримано − Продавець не несе відповідальність за неприживлюваність посадкового матеріалу. Ми завжди раді надати Вам професійні консультації з висадки придбаних рослин та догляду за ними.

Якщо з яких-небудь причин Ви вирішили відмовитися від придбаного товару, то можете зробити це відповідно до Закону України про захист прав споживачів.

Наш товар – це живі рослини. На жаль, при транспортуванні поштовими службами до Вас, вони можуть в дорозі пошкодитися або підсохнути. Якщо, з тих чи інших причин, посадковий матеріал прийшов до Вас у незадовільному стані, у Вас є право на компенсацію. Тому не поспішайте розчаровуватися про витрачені кошти.

Переконливе прохання! Будь ласка, перевіряйте наявність всіх одиниць товару при отриманні відправлення в присутності співробітника пункту видачі. Садовий простір “Антураж” не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо відправлення не було перевірено під час отримання. При виявленні браку, битого товару, відсутності деякого товару у відправленні необхідно скласти Акт-претензію безпосередньо у пункті видачі відправлення у присутності співробітника компанії доставки.

Виконуючи оплату замовлення /підписуючи документи про отримання відправлення за передплаченими раніше замовленнями у відділенні пошти, Покупець погоджується із комплектацією відправлення. Відсутність звернення протягом 14 днів з моменту отримання відправлення з посадковим матеріалом є підтвердженням того, що Покупець отримав товари належної якості та претензій до посадкового матеріалу не має.

Ми повертаємо Вам гроші, якщо:

1. Якість отриманих саджанців, розсади та рослин не відповідає стандартам якості (товар гнилий або неживий)

2. Вам прийшло не те, що Ви замовляли (пересорт)

Обов’язкові умови повернення коштів:

Напишіть лист на електронну адресу sad.prostir.anturag@gmail.com із темою листа “Звернення стосовно замовлення № ____” та надайте наступну інформацію:

1. Звернення з конкретним описом ситуації (із зазначенням сорту, виду і кількості посадкового матеріалу).

2. Фото рослин (кількість фото має відповідати кількості посадкового матеріалу з п.1). На фото має бути зафіксований описаний недолік.

3. Фото документів, отриманих разом із замовленням.

Розгляд претензії може бути від 2 до 5 робочих днів.  Відправлення товарів, які підлягають обміну / поверненню здійснюється за рахунок покупця.